Frågor och AS

Här kommer svaren
 
Har du nått tips för att man ska få längre naglar??
Njaa.. Man ska väll inte bitta å så men sen en gång har jag sett
att det stog på Depends myrrolja att det påverkar nagelväxten
men jag vet inte riktgt...
 
Bästa nagellacks-borttagning??
Mavala är den enda jag haft så Mavala men Depends e väldigt billig oxå.... (Mavalas kostar 69:-)
 
 
Bästa nagellack?
Isadora och Mavala
 
Vad har du för borttagningsmedel?
Mavalas nagellacksortagning.
 
Kan du måla 1D naglar?
Jag kan försöka! :-)
 
Kan du måla cupcakenaglarna?
Japp. Såna kan jag lägga ut här på bloggen..
 
Är det svårt att måla naglarna?
Det beror på vad man målar:-)
Jag tycker att det e svårt med vänsterhanden.
 
Brukar du använda lösnaglar ibland?
Nej jag har inga...
Men det går ju å måla på dom oxå:-)
 
Vilken e din favvofärg att måla naglarna i?
Ingen speciell. Men jag gillar Gul just nu:) Och orange som jag inte provat än:-)
i
Vilket e ditt favvomönster/bild att ha på naglarna?
Jag brukar bara ha enfärgat men jag har tänkt börja ha lite mönster och så oxå..
 
Brukar du klippa eller fila naglarna??
Jag vill helst ha lika långa naglar så om en går av så klipper jag av dom andra  (på händerna alltså)
Men om det blir likson en "spricka" så filar jag oftast..
 
 
Det var alla frågor..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0