Om bloggen

Hej!
Nu har jag startat denna bloggen.
Jag heter iallafall Alva.
Jag kommer visa er olika nagel-designer!
Det kan bli att bloggen uppdateras få gånger men jag ska
försöka att inlägg så ofta som möjligt.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ni får gärna kommentera och skriva tips om vad ni vill att jag ska göra.
Jag blir glad över kommentarer.
Det var allt från mig.
Uppdatering inom kort!


PS Min grymma polare har också en blogg ni får GÄRNA titta in på den också!

ponnytjejenannie.blogg.se/



Kommentarer
Postat av: Annie

GRYM du e att blogga älskade! ♥

Svar: Det var snällt!
nagelfixxaren.blogg.se

2012-06-16 @ 20:58:34
URL: http://ponnytjejenannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0